понедељак, 6. фебруар 2012.

Moda




Da li znate šta je moda?
Ne?
Ja ću vam reći.
Petak uveče.
Spremam se za grad.
Trebalo mi je sat vremena da se opeglam kako bi mi kosa bila savršeno ravna. Ne smem dozvoliti da mi se neki pramen ulokna ili malo izvije.
Šminkala sam se nekih pola sata. Bez šminke “nisam lepa”, tako da sam prvo stavila tečni puder, zatim korektor na podočnjake, puder u prahu, rumenilo. Stavila sam najnoviju maskaru, kako na reklami kažu za mačkast pogled. Grrr.
Otvaram svoj orman koji je prepun a ja “nemam šta da obučem“.
Biram bluzicu sa kratkim rukavima, mini suknju, visoke štikle.
???
Debela rolka,džemper od zečje dlake,  somot pantalone, šal, kapa, rukavice. Dugacka perjana jakna sa kapuljačom,  duboke  pufnaste čizme  :D
Jedva hodam po stanu a kako li ću tek napolju  po snegu?
Izlazim napolje. Nisam htela taxijem, nemam vremena  da ga čekam 30 minuta.
Hadno je…
Vetar mi nanosi sneg na lice koji se lepi na puder,a  koji se maločas nalazio na mom licu, topi ga i on počinje da se sliva. Od vetra, oči mi suze a sa svakom suzom se sliva i moja najnovija mačkasta maskara. Više ne ličim na onu  Ja od pre desetak minuta. Ode moj trud.
Prelazim ulicu, gnjeckam, šljapkam po snegu, klizam se po ledu . Žurim, a nisam imala vremena da sačekam taksi. Pokušavam da ne padnem i pravim svakojake  piruete na ledu kako ne bih pala.
Ulazim u kafić, skidam kapu i imam sta da vidim. Mokra kosa koja je virile ispod kape i  lokna do lokne.  Gde je ona  ravna kosa od maločas?
Eto to je moda .


                                                                                                                                                    Coco

Нема коментара:

Постави коментар